TESTIMONI OVARI



Puan Jalini Alias, berusia 43 tahun mengidap kanser Ovari dan lain-lain masalah kesihatan wanita termasuk sakit belakang dan juga batu dalam hempedu . Berasal dari Terenganu dan berkerja sebagai trainer.
Ikuti sejarah rawatan kesihatan puan Jalini di bawah ini:
-Februari 2012 beliau sakit perut di bawah abdomen dan disahkan doctor mengidap Endometrioma stage 1.
- 21 Februari 2012 menjalani pembedahan untuk mengeluarkan Cyst sebesar 18-21cm dan terpaksa membuang 1 ovari.
- Mar 2012 beliau mula menjalani  kimoterapi . Semenjak itu beliau banyak mendapat kesan sampingan pada badan seperti rambut mula gugur, susah untuk berdiri, badan menjadi lemah dan beliau menghadapi kemurungan yang berpanjangan.
- Setahun beliau menjalani rawatan yang disyorkan oleh pakar perubatan kesannya amat perlahan walaupun bersenam.
- Setelah diperkenalkan dengan Bio Velocity Sleep Mate dalam masa 2 minggu tidur beralaskan pelapik tilam tersebut banyak tindak balas berlaku pada badan seperti kaki mula boleh berdiri dan melangkah dengan sedikit bantuan. Selepas 1 bulan menggunakan pelapik tilam BVSM tahap kesihatan Puan Jalini bertambah baik dan kini beliau tidak seperti sebelum ini.
sekiranya anda, ahli keluarga anda, kawan dan jiran menghadapi masalah seperti Puan Jalini bolehlah menghubungi hotline 019 - 6027697 untuk berkongsi pengalaman dulu dan kini setelah menggunakan Bio Velocity Sleep Mate selama proses rawatannya setahun setengah menderita sakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan